Thursday, April 12, 2007

بدنام برو گمشو/ برو طعمه گور شو

اخیراً شنیدیم که جناب مستطاب خـ ا یـ ه مـ ا ل آقای عماد خلدانی عزیز قصد داشته نویسندگان این وبلاگ را شناسایی کند وحتی شنیده شده است که گزارش تخلف این وبلاگ را نیز داده است؛ فقط می توانیم بگوییم خاک بر سر بی آبرویت که بدنام شدی
_______________
من که حرفی برای گفتن ندارم ؛ آخه پست بودن و نفله بودن هم تا حدی ، این بدبخت با این که فارغ التحصیل شده بازم دست از این کارهاش بر نمی داره ،
باز هم از کاربران محترم این وبلاگ معذرت می خوام که این وبلاگ را آلوده به نام یکی از پست ترین مخلوقات بشر کردم

3 comments:

Anonymous said...

سلام امیدوارم خسته نباشید من به نوبه خودم از زحماتتون تشکر میکنم و آرزوی موفقیت روز افزونتان را داریم
با تشکر مدیر
www.daneshgahedargaz.blogfa.com

Anonymous said...

درود بر مدير وبلاگ معظمwww.daneshgahedargaz.blogfa.com
گروه خبري "ما" هم از شما تشكر مي كند كه گامي ارجمند در جهت تعالي دانشجو و دانشگاه برداشتيد. خداوند در راه پيشبرد اهدافتان توفيق روز افزون عنايت كند

دوستی said...

چرا شما سعی دارین مدام از کلمات بد و رکیک استفاده کنین فکر نمی کنین دور از انسانیت که یه نفرو که همه می شناسن اینطوری خطابش کنین از شما که کار فرهنگی می کنین بعیده